środa, 28 maja 2014

Eva Eriksson "Mela na rowerze"

Autor: Eva Eriksson
Tytuł: "Mela na rowerze"
Ilustracje: Eva Eriksson
Tłumaczenie: Agnieszka Stróżyk
Wydawnictwo: Zakamarki
Miejsce i rok wydania: Poznań 2009
Liczba stron: 26
Wiek dziecka: od 0 do 7 lat


Uwaga uwaga: mamy nową idolkę!!!
Jest nią Mela.
Wygląda na to, że to świnka.
Ale ma babcię o posturze psa.

Ale odłóżmy na bok szczegóły genetyczno-fizjologiczne (dzieci tego nie widzą)! Mela jest cudowna i przezabawna. Jeździ na rowerze. Bardzo dobrze jeździ na rowerze i uwielbia to robić. Ma tylko mały problem - ciągle w kogoś lub coś wjeżdża...
Ale na pomoc Meli i jej babci idzie instruktor jazdy - jedna z ofiar Meli.


Dzięki przeprowadzonemu szkoleniu, zakończonemu wspólnym deserem w restauracji, Mela jeździ teraz lepiej od babci. A babcia dowiaduje się, że nigdy nie jest za późno, aby wziąć lekcje nauki jazdy samochodem.

Autorką całości tej ilustrowanej książeczki jest Eva Eriksson, szwedzka ilustrtorka, o niej tu  [klik], a tu z kolei info w języku duńskim [klik], a tu trochę więcej o jej książkach.  To osoba utytułowana i nagrodzona wielokrotnie cennymi nagrodami wręczanymi za twórczość dla dzieci.

Lektura tej niesamowitej książki zbiegła się w czasie z dniami, kiedy Karolki ujeżdżały swoje rowery. Mały O. osiągnął nawet etap wyższego wtajemniczenia i zaczął jeździć samodzielnie na dwóch kółkach. "Trochę wiedzy na temat techniki jazdy nigdy nikomu nie zaszkodziła", stwierdziłam i wzięłam książkę z półki w bibliotece.

Efekty: szukamy drugiej wymienionej na okładce książki "Mela na zakupach". Ciekawa jestem baaaardzo, jak radzi sobie w sklepie... :)




Recenzja bierze udział w następujących wyzwaniach:

- "Odnajdź w sobie dziecko" u Magdalenardo na blogu "Moje czytanie";


- "W 200 książek dookoła świata" u Edyty na blogu " Zapiski spod poduszki" - kraj autora: znowu Szwecja ;)


1 komentarz:

  1. Nie znam pozycji, nie znam autorki.
    Ba ja nawet nie wiedziałam, że ZAKAMARKI ISTNIAŁY W 2009 ROKU - MYŚLAŁAM, ŻE TO MŁODSZE WYDAWNICTWO.
    P.S. MĄŻ MA POPSUTĄ KLAWIATURĘ I CZASAMI NIE MOŻNA SIĘ POZBYĆ CAPSLOCKA.

    P.S.2 JA CHCĘ SWÓJ KOMPUTER!!!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...