poniedziałek, 6 lutego 2017

Dobry makijaż

W swoim przed-ostatnim wpisie [KLIK] czcigodny Ove poruszył czułą strunę kobiecej ...  hmmm próżności, niedoskonałości... ?

Makijaż.

Chciałabym i ja dołożyć swoje trzy grosze do tej kwestii.
Te słowa głęboko wryły się w moją świadomość:

"Moje dziecko jest bezproblemowe. Maluję się między jednym karmieniem a drugim"*
powiedziała Paulina Krupińska Miss Polonia 2012.

Ile trwa karmienie?  30- 40 minut? Jak często je dziecko karmione piersią? Co 2, 3 godziny. Takie bardziej żarłoczne (dane z własnego doświadczenia). 
Dobry makijaż wymaga czasu.




*"Głos Wielkopolski. Magazyn" 2015 nr 21.789

7 komentarzy:

  1. Biedne dziecko, gdy kiedyś zobaczy mamę bez makijażu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej słyszę:

    nie maluj się, ślicznie wyglądasz.

    Dziecko przestałam karmić 19 lat temu, więc możliwe, że i czas rzucić malowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas! Widziałam zdjęcia! Matka nie może być młodsza od dzieci! ;-)

      Usuń
    2. hehehe, nooo właśnie :P

      Usuń
    3. Nic dodać, nic ująć ;-)

      Usuń
  3. Ha ha ha :P Muszę wrócić do regularnego czytania Twojego bloga, bo to zawsze jest uczta dla duszy :D No i czasami się człowiek zdrowo pośmieje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...