niedziela, 8 lutego 2015

Po sąsiedzku - blog roku 2014 tylko do 10 lutego trwa głosowanie!


Pozwolę sobie przeprowadzić małą agitację po znajomości.
Autorkę, gospodynię i lekarza pierwszego kontaktu proszę o wybaczenie, że dopiero teraz. Zawirowania w chacie, wiadomo, wczoraj cały dzień latałam na mopie. Ale wywalczyłam kolację dla siebie ;-)

 
 ODDAJCIE GŁOS ZANIM ZABIORĄ GO WAM!
DO 10 LUTEGO:
Na dwa blogi:

skorpions i oralny,


które biorą udział w poniższej kategorii konkursowej



Poniżej skopiowalam ze strony pandeMonii (hej udało się!) bo ja nie umiem takich serduszek wklejać:
 
Aby zagłosować na blog SKORPION W ROSOLE:
Wystarczy wysłać SMS o treści J11457na numer 7122

♥♥
Aby zagłosować na blog KRĘGOSŁUP ORALNY:
Wystarczy wysłać SMS o treści H11849 na numer 7122

♥♥♥
koszt SMSa 1,23zł brutto


 
całkowity dochód z SMSów przekazywany jest dla dzieci

♥♥♥♥♥
GŁOSY MOŻNA ODDAWAĆ DO 10 LUTEGO do godz. 12.00

zasada: 1 komóreczka - 1 głos
łapcie każdy aparat, jaki macie w pobliżu -
domowników, sąsiadów i kolegów z pracy ;)


Pomożecie?

P.S. Oglądalność mojego bloga nie jest wielka, więc i moc sprawcza nieduża, ale byłoby mi bardzo miło gdybyście oddali swój głos na pandeMonię.

Baaardzo dziękuję :-D

 

2 komentarze:

  1. Och, jakie to miłe! Cóż me oczy widzą?
    Bardzo dziękuję za wszelką pomoc :) Właśnie osunęłam się z wdziękiem i szelestem z 29 miejsca na 40. Każda pomoc na wagę złota! Do etapu III wchodzi tylko 10 blogów.
    Jestem Ci wdzięczna, Izabelko za ten spontaniczny zryw serca ♥
    Pozdrowienia dla Czytaczy!!!!! Czytacze, dziękuję!!! :) W darze dziękczynnym funduję rosół i chwilę wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...