sobota, 30 listopada 2013

(DIY) Zrób To Sam - Śnieżynki

Spełniam prośbę jednej z czytelniczek i uczestniczek karolkowej ROZGRZEWAJKI.

W zeszłym tygodniu ukazał się post na blogu The Purl Bee (skąd zaczerpnęłam inspirację do szala - jednego z "rozgrzewaj(k)ących" elementów) z szeregiem pomysłów na własnoręcznie robione prezenty na ostatnią chwilę.

Jednym z nich są urocze białe gwiazdki:
   
zdjęcie pochodzi z tej strony
Można je "wykorzystać" jako śnieżynki na choince, takiej bardziej lub mniej tradycyjnej:


ale myślę sobie, że całkiem fajnie sprawdziłyby się także jako podkładki pod kubki, po pewnym powiększeniu, prawda?

Cały przepis wykonania znajduje się na tej stronie http://www.purlbee.com/the-purl-bee/2012/12/1/whits-knits-snowflower-ornaments.html


Nieco trudniejszy wzór i wykonanie wymagające większych umiejętności ma jeżyk:


Prawda, że słodkie są te Tuptusie?

Zdjęcie i przepis wykonania na stronie: http://www.purlbee.com/the-purl-bee/2013/2/9/whits-knits-knit-hedgehogs.html.

W razie wątpliwości w wykonaniu, służę pomocą :)

Tym samym cykl "Szkoda, że nie mam na to czasu..." uważam za otwarty! ;) :)))

11 komentarzy:

  1. boskie! a jeżyki to już w ogóle nawet słów brak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam sówki!!! Ale jesteś zdolna, ja to jestem niezła noga w tych sprawach:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam ja!? zdolna w linkowaniu... ;)

      Usuń
    2. łeee, a już myślałam, ze te jeżyki to też Twoje hłe hłe.

      Usuń
  3. Po czym poznałaś, Izabelko, że to jeż???
    Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko lubię na takie rzeczy rzucić okiem. Robić niekoniecznie, bo do nitek i włóczek mam nieco zlewicowane łapy. A nawet jeśli się mylę i ręce ewentualnie by się nadawały - nie mam do tego serca i żadnej praktyki. Zdecydowanie wołałabym 3 dni pod rząd stać nad garami i pichcić niż zrobić takiego jeżyka, bo jego pewnie robiłabym 3 tygodnie ;). Ale są śliczne, nie da się zaprzeczyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne jeże. Gąbkę taką, do peelingu bym chętnie przysposobiła, ale takim wełnianymi można by w zośkę grać czy coś. Jakoś szukam dziś zastosowania praktycznego dla wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...