poniedziałek, 14 stycznia 2019

Nowy rok

"Aby się wam dobrze żyło,
aby się wam chciało
i aby się wam udawało
więcej i bardziej niż byście chcieli.
Duuuuuuuużo zdrowia i energii i czasu dla ciebie"


Takie życzenie dostałam od koleżanki na nowy rok.
Chciałam się nimi z Wami podzielić bo trafiły w samo sedno, w mój najsłabszy punkt.
Jeśli Wam tego potrzeba przyjmijcie je dla siebie.

Mimo, że nie zaglądałam tu od dłuższego czasu blog żyje; jego tętno mierzone Waszymi odwiedzinami nie znika. To niesamowite...
Dziękuję bardzo. 💗💗💗💗💗


                                    **************************************

Uzupełniłam stronę wyzwania "W 200 książek dookoła świata - 2018".
Ponownie bezkonkurencyjna okazała się Monika - Monweg.
Moje gratulacje!

Monika pyta czy wyzwanie będzie kontynuowane.
To zależy od tego, czy będą chętni.

Czy są takie osoby?







13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że u Ciebie dobrze. Martwiłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalino, przepraszam Cię za ciszę i niepotrzebne zmartwienie.
      Nie jest lekko, ale głównie z tego powodu, że żyję pomiędzy pracą a wpisami w librusie ;-) :-(
      Odnoszę wrażenie, że aktualny program sprzyja edukacji dorosłych rodziców, a nie jego faktycznych małoletnich beneficjentów.
      "Za naszych czasów tak nie było..."
      ;-)

      Usuń
  2. Życzę Ci, żeby się spełniło i zachłannie biorę również życzenia dla siebie! Dobrze Cię znów widzieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i proszę Piesie bierz co tylko chcesz! :-D

      Dzielimy się i bądźmy, może świat stanie się przez to odrobinę znośniejszy :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo i proszę Piesie bierz co tylko chcesz! :-D

      Dzielimy się i bądźmy, może świat stanie się przez to odrobinę znośniejszy :-)

      Usuń
  3. Dobrze, że jesteś :) i zatem wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, dziękuję bardzo Malgor. Brakuje mi Was.
      Trzymajcie się ciepło i zdrowo :***

      Usuń
  4. Z tym chceniem to ostatnio ciężko;p Wszystkiego dobrego, Iza, na cały 2019 rok:) Ja nawaliłam potwornie jeśli chodzi o wyzwanie, ale tyczy się to wszystkich wyzwań z zeszłego roku. W tym roku nie piszę się na żadne wyzwania, jednak na Twoje się zgłoszę, jeśli je zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Gosia i ja i Ty - to trzy osoby. Może jeszcze ktoś się zgłosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko i Gosiu, Dziewczyny Kochane!
    Widzę, że jest grupka, niewielka, chętna do zwiedzania świata.
    Chciałabym powrócić do blogowania. W pracy non stop przy komputerze, więc kiedy wracam do domu już nie mam po prostu ochoty i siły by ponownie go włączać. Teraz też piszę z telefonu...

    Cieszę się, że chcecie nadal uczestniczyć w wyzwaniu. W podziękowaniu za dotychczasową Waszą aktywność i na zachętę w nowym roku - 3 lutego możemy chyba jeszcze mówić o nowym roku? :-) - spodziewajcie się niespodzianek.
    Postaram się zrobić podsumowanie i jeszcze dziś wstawić nową stronę wyzwania.

    Do boju!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam cierpliwie, żeby zamieścić przeczytane dotąd książki. A już kilka ich jest :)

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...