niedziela, 11 kwietnia 2021

Mój wybór

Przyszło mi ostatnio do głowy, że wrócę, wróć: może dam radę wrócić tutaj, przy pomocy komentarza do tego co mnie mocno poruszyło, wzburzyło, wzruszło, zachwyciło. Jednym słowem: wyrażając emocje.

Ale może jednak lepiej ostudzić myśli w głowie zanim się coś chlapnie? 

I znów nic z tego nie wyjdzie...

Pod koniec tygodnia pojawiły się nieśmiałe informacje o tym, że jeszcze w kwietniu dzieci miałyby wrócić o szkół. Tymczasem tuż przed świętami sąsiadka moja podzieliła się ze mną najświeższymi informacjami z pola boju, czyli pracy w dziecięcym szpitalu. Jej dane potwierdziły w ciągu świąt relacje z Krakowa, z którego pokazano oddziały dzieci chorych na covid. Chorych, a nie z objawami PIMS.

Czy w takiej sytuacji dzieci powinny wracać do nauki stacjonarnej nawet jeśli nauczyciele zostali zaszczepieni? A co z rodzicami i rodzinami dzieci-uczniów? Czy to nie oni będą wtedy nadal rezerwuarem transmisji wirusa przenosząc go na  uwolnione dzieci?

Po roku zdalnej pracy i nauki mam już szczerze dosyć tej sytuacji i wolałabym by moje dzieci wróciły do szkoły (a ja do pracy stacjonarnej). 

Ale wolę mieć dzieci niedouczone i trochę nieruchawe, niż leżące w szpitalu.



8 komentarzy:

  1. Tu nie ma dobrych rozwiązań. I to jest chyba najstraszniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas dzieci wróciły właśnie do szkoły, trudno powiedzieć, co z tego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo rodziców podobnie uważa.

    OdpowiedzUsuń
  4. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    ប្រដាល់ថៃអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz się zacznie trzeci rok niszczenia edukacji i życia społecznego dzieci. Ciekawe czy autorka wciąż uważa, że największym zagrożeniem dla dzieci jest wirus. Przez rok sporo ludzi zmądrzało i dziś zamykanie szkół akceptują tylko fanatycy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia życzę . Czasami trzeba takiego spokoju by zauważyć piękno natury. Oby więcej takich chwil ale już w zdrowiu :-). Pozdrawiam.
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...