wtorek, 10 lipca 2018

Królewska świta


Warto mieć kwitnący ogród :-D






8 komentarzy:

  1. Ale szczęście! Na budlejach przysiadł. W nowym domu, kiedyś, posadzę budleję, motyle ją uwielbiają, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiają, nawet nazywa się ją "motylim krzewem". Do tej pory królowały na niej rusałki pokrzywniki, ale dziś zawitał orszak królewski ;-))) Nawet nie wiesz jaka byłam zaaferowana jak go zobaczyłam, w dodatku musiałam pójść po aparat, a potem tylko szeptałam "nie odlatuj, nie odlatuj". :-D

      Usuń
    2. Znam to uczucie, mam tak cykniętego, nie uwierzysz - zimorodka!

      Usuń
    3. Muszę go zobaczyć! :-D

      Usuń
  2. Wspaniały motyl! :)szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając przypomniałem sobie swój"ogród".
    Zapraszam:
    https://tatulowe.wordpress.com/2018/03/19/zalozmy-sobie-ogrod-2/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...