czwartek, 29 maja 2014

Autozamek na memłonie - nocne beł-koty ;)

Wygląda na to, że bez autoreklamy nie ma przyszłości. W związku z tym zawiadamiam, iż do sobotniej północy trwa karnawał głosowania na wpisy w międzyblogowej zabawie powstałej z zawołania Fidrygauki. I że to już 6 wprawka (a moja piąta), na którą można głosować.


Apeluję zatem do wiernych i niewiernych czytelników tego bloga o oddanie głosa czytaj klika, na mój wpis [tu onże]. Procedura jest nieco skomplikowana, ale żeby ją uprościć podam w skrócie co należy zrobić.


Wpis jest długi więc żeby nie tracić czasu - NIE CZYTAĆ GO, tylko należy OD RAZU przejść na jego koniec i kliknąć miejsce, w którym jest napisane [klik].


Tych, którzy już tam kliknęli proszę o powrót.


Zostaniecie przekierowani na blog Fidrygauki, o subtelnie szeleszczącej nazwie SZEPTY W METRZE, gdzie na końcu posta znajduje się ankieta do głosowania. Ale żeby nie było lekko - ukryta pod angielskobrzmiącym (click!).
Lub też, dla bardziej cierpliwych jest link http, który sobie można skopiować, otworzyć wolne okienko, wpisać i wyszukać...


No. To jak już się ukaże ankieta głosujemy.

Izabelki to ja. Należy zaznaczyć kropeczkę przed tym pseudonimem i następnie wcisnąć myszką, vote now.


Trochę rozmyślałam nad swoimi ostatnimi agitacjami na facebuku, ale taka jestem dziwna, że proszę żebyście głosowali na obce wpisy. Znowu mam takie objawy - tym razem zakochałam się w Ove, tzn. w Jego wpisie ;) Przeczytajcie sami co napisał.


Ale zagłosujcie na mnie.


Albo na Ove.


Albo na mnie?


Proszę WAS o głosy, ponieważ pracuję w takim miejscu, gdzie 3000 komputerów jest pod jednym  numerem IP. Sprawdziłam na kompie koleżanki i kolegi. Sromota Panie tego.


Więcej znajomych, którym mogę zaufać że nie wydadzą mnie iż bloguję nie mam, a rodzina nic nie wie.
No i dobrze bo czasem nasmaruję też coś na nią, a po co ma się obrazić, prawda?  ;)


No to buziaczek i dobranoc.


A jutro dostaniecie ode mnie różę.

2 komentarze:

  1. Najjpierw żem zagłosowała, a w terminie późniejszym przeczytam ;). Ove - czytałam. Podobała mi się jego bajka, ale pozostanę wierna i solidarna z Izabelką :))).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...