czwartek, 11 czerwca 2015

Poszukaj pary

Trochę poskandalizuję ;-) :-P

zródło http://natemat.pl/65343,rajstopy-antygwalty-nie-rozwiaza-problemu-czyli-historia-pewnego-zdjecia#

Z czym musi się zmierzyć matka o godzinie 5:40?

Musi się zmierzyć z odzieniem, które czai się w szufladzie.
Konkretnie ze skarpetkami, zwanymi podkolanówkami, zwanymi antygwałtami.
Jest to nierówna walka, przeciwnik podstępny, a bitwa musi rozegrać się błyskawicznie.

Oto dzisiejsza zagadka:

Zadanie 1. Na poniższych zdjęciach wskaż parę.

 


Zadanie 2. Ile widzisz kolorów?

Jeśli ktoś trafi i prawidłowo odpowie przynajmniej na jedno pytanie, przewiduję nagrodę.

P.S. To jest prawdziwy sprawdzian Waszej tolerancji i uczucia, jakim mnie darzycie ;-)
Liczę na owocną współpracę! :-)))

9 komentarzy:

  1. Ciesze sie ogromniascie, ze jest nas .... wiecej, wiec napewno "wygramy ta bitwe"
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Rety...znasz mój ból:):):) P.S. One wszystkie są takie same....a nawet jk sa inne, to i tak nikt spod spodni nie zauważy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wygram je wszystkie? Ile mam czasu do namysłu? Dwie sekundy?! To strzelam do tych nylonów:
    1. Nie wiem czy to rajstopy? Kolanówki? Jak tu liczyć pary? Widzę trzy.
    2. A tu nie wiem, Zsynchronizujmy monitory i męty w oczach. Zaryzykowałabym i powiedziała pięć. Ale asekuracyjnie mówię cztery.

    Strzeliłam coś tą gumką z rajtek?

    OdpowiedzUsuń
  4. hehhee, mam to samo! Po każdym praniu coraz więcej nieparowych egzemplarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D Poddaję się.

    Izabelko już nie mam Weekendu z Czytelni, zakończyłam go, więc możesz usunąć to zdjęcia. Bardzo dziękuję za reklamę xxxxxxxx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam, dziękuję za informację :-)

      Ja się nie poddałam i znalazłam, ale miałam je w ręku ;-)

      Usuń
  6. Obstawiam, że wszystkie są parą... Jedną wielką parą skarpetek dla ośmiornicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha ha :D Zakładaj, jak leci :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...