piątek, 6 stycznia 2017

Roczne podsumowanie wyzwania "W 200 książek dookoła świata"

Rok temu podjęłam się kontynuowania wyzwania czytelniczego "W 200 książek dookoła świata", które trzy lata wcześniej wymyśliła Edyta [KLIK].
Po dwóch edycjach Edyta zakończyła je, lecz udzieliła mi zgody na jego dalsze prowadzenie. Bardzo mi się spodobał pomysł czytania książek autorów pochodzących z różnych regionów świata; znaleźć jak najwięcej pisarzy z "egzotycznych" zakątków świata, to naprawdę zajmujące i rozwijające wyzwanie.

W 2016 roku aura na czytanie, a szczególnie na opisywanie przeczytanych książek, wyjątkowo mi nie sprzyjała. Skomplikowana sytuacja zawodowa, od wakacji drugie dziecko w szkole to nie przelewki. Nawet jeśli potomek poszedł do pierwszej klasy jako siedmiolatek... ;-)

Z wielkim podziwem więc odnotowywałam kolejne zgłoszenia recenzji, które spływały od uczestniczek wyzwania. Rekordzistką została Monika [KLIK], która odwiedziła nie tylko największą liczbę krajów - 20, ale zdołała również przeczytać i umieścić recenzje, UWAGA! ... 170 tytułów książek...
Na drugim miejscu uplasowała się Gosia [KLIK] z wynikiem - 13 państw, 29 tytułów, a trzecie przypadko mnie - 11 państw, i 24 tytuły.

Idąc z duchem rocznych podsumowań i list podaję klasyfikację pozostałych uczestniczek:
- Wiki - 10 państw i 56 tytułów! EDIT: 09.01.2017 - 60 tytułów
- Sonrisa - 8 państw, 8 tytułów;
- Basia Pelc - 7 państw, 12 tytułów;
- Sylwia - 5 państw, 7 tytułów;
- Sayuri - 4 państwa, 11 tytułów.

Dziewczyny, jesteście niesamowite, gratuluję Wam serdecznie i dziękuję bardzo za udział.

Ponieważ w regulaminie wyzwania była przewidziana niespodzianka, bardzo proszę Monikę oraz Gosię o PILNY kontakt ze mną na e-maila (idudzinskaantkowiak@gmail.com), bym mogła Wam wysłać nagrody.

Przygotowałam dla Was karty upominkowe do Empiku. Będziecie mogły je spożytkować w dogodny dla Was sposób, w sklepie stacjonarnym lub przez internet.

Ponieważ prowadzenie "200 książek dookoła świata" wiązało się z wyzwaniem również dla mnie (głównie administracyjnym) postanowiłam się nagrodzić prowadzeniem go nadal.

Czy macie ochotę przystąpić do niego raz jeszcze?
Dajcie znać, proszę.

Jeszcze raz gratuluję Wam z całego serca i życzę udanego, dobrego roku oraz spełnienia marzeń.





7 komentarzy:

  1. Jesteś niezwykła! I Twoje czytelniczki - recenzentki również :) świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że będę "bawiła" się dalej - chyba mogę?
    Mail już wysłałam :)

    Proponuję żebyś zaprosiła wszystkie osoby, które brały udział w ubiegłym roku. Pozdrawiam :) Ogromnie sie cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie zostawiać linki, bo mam już cztery książki?

      Usuń
    2. Cieszę, się że jesteś chętna. Proszę jeszcze o cierpliwość, aż przygotuję informację :-)

      Usuń
  3. No to mnie zaskoczyłaś! Dziękuję, że dałaś mi znać. W tym roku ograniczam wyzwania ale myślę, że spokojnie dam radę coś u Ciebie zostawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, napisz mi na e-maila na jaki adres mam Ci wysłać nagrodę. :-)

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...