wtorek, 6 października 2015

Miłego dnia!

Mały O. zaliczył kolejny stopień muzycznego wtajemniczenia, gdyż w sobotę był na koncercie Luxtorpedy na LuxFeście. Tym samym, z naszej rodzinki, tylko ja zostałam nie zaliczywszy kolejnej edycji festiwalu. W przyszłym roku już mi nie odpuszczą. ;-)


A tymczasem rankiem w tle gra nam z radia "Gimme all your loving" a ja tłumaczę Małemu O.:
- W tym zespole występują tacy dwaj panowie, którzy mają długie siwe brody. - I po chwili zastanowienia:
- Oni mieli takie brody już jak byli młodzi...
- A jak byli dzidziusiami?






Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Oni nigdy nie byli dzidziusiami! To niemożliwe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam napisać dokładnie to samo co Pandemonia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! To samo bebiko piłyśmy!

      Usuń
    2. Cóż ja mogę tu dodać... Oni widocznie Bebika nie pili, to i dlatego ;-)

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...