poniedziałek, 11 stycznia 2016

"W 200 książek dookoła świata" - wyzwanie rusza dalej!


Kto z Was kojarzy wyzwanie czytelnicze "W 200 książek dookoła świata" ? - autorskie wyzwanie Edyty z bloga "Zapiski spod poduszki"?

Towarzyszyło mi, i nie tylko, przez dwa ostatnie lata, i było moim ulubionym. Najbardziej mobilizowało mnie do szukania i sprawdzania pochodzenia autorów książek, które czytam Karolkom czy sobie.
Niestety Edyta zapowiedziała zakończenie prowadzenia tego wyzwania, ale mam dobre wieści, zgodziła się, abym ja je dalej poprowadziła :-D
Nawet nie wiecie jak się cieszę!

Zapraszam  wszystkie chętne osoby. Szczegóły znajdziecie w zakładce z nazwą wyzwania!





5 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takim pomyśle. Ja to raczej czytam do zmęczenia materiału - jak wpadam w jakiś rodzaj literatury, to nie ma mocnych... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyzwanie wymyślone przez koleżankę blogerkę. Czytasz podróżując po świecie - jest ponad 200 oficjalnie uznanych państw. Ciekawe czy znajdzie się książki autorów pochodzących ze wszystkich krajów świata ? ;-)

      Usuń
  2. Dziękuję za dodanie banerku z Dziecinnie... xxx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Za chwilę udostępnię tą informację na swoim FB,a później wspomnę o nim na blogu przy podsumowaniu wyzwania u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się zgłaszam, też lubiłam to wyzwanie :)

    http://literaturomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...