wtorek, 28 listopada 2017

UWAGA: spóźnione, ale są! WYNIKI LOSOWANIA - relacja

😊😊😊😊😊😊Kochani Blogoczytacze!


Z serca Was przepraszam za opóźnienie w wyjawieniu wyników losowania Rozgrzewajki 2017.
Urodziny Małego O. obchodzone były tak hucznie, że z soboty świętowanie przeciągnęło się aż do poniedziałku. Goście wyjechali dopiero dziś... :-)


Ale my tu gadu gadu, a napięcie rośnie.


W tegorocznej Rozgrzewajce wzięło udział 7 osób.
Na opcję 1 zgłosiła się tylko Amisha, zatem jednogłośnie przypadła Jej wybrana przez Nią nagroda.


Gratuluję! :-)


Chętkę na opcję 2 wyraziło 6 osób, w tym po raz pierwszy mężczyzna!

Losy wypełnił 8 latek


Oto kule losujące

Losy uległy zaślepieniu.




Zaślepione losy zostały umieszczone w bębnie losującym


Rozpoczynamy losowanie.



Większy K. wyłowił jeden los





Mały O. otworzył i odczytał




"Hiszpania"




Oto ona :-) Zwyciężczyni




Nastąpiła chwila konsternacji.




W powietrzu wyraźnie czuć było niedosyt Większego K., który po konsultacji z organizatorem ("Hmmm, ile my tutaj tej malinówki jeszcze możemy przeznaczyć?"), wyłowił drugi los.



Mały O. odczytał:

"Druga drużyna z pierwszej grupy - Peru".

A oto los - dodatkowa wygrana




"A w przyszłym roku też będzie losowanie?"




SERDECZNIE GRATULUJĘ!




Bardzo proszę te TRZY OSOBISTOŚCI o kontakt ze mną:  idudzinskaantkowiak@gmail.com




Dziękuję Wam bardzo.


P.S. Niepocieszonych przytulam i pocieszam -  będziecie trzeźwiejsi!


A tu przypomnienie poprzednich Rozgrzewajek:
2013
2014
2015
i dokumentacja ich losowań:
2013
2014
2015


... a ja lecę już spać...




10 komentarzy:

  1. Serce mi piknęło przy karteczce z Margarithes, aaaaa wygrałam, dziękuję, raju, jaki fuks. Dygam dygam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaaaa i życzenia, szczere i z serca dla Małgo... tak się przejęłam, przepraszam. Ucałowania!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo w imieniu Olka. Trzeba było widzieć ich miny jak im powiedziałam "ta Pani mieszka w Irlandii" ... ;-))

      Usuń
  2. Nie wiem, czy gratulować Wam, Małgoś i Adamie, bo tłumię zazdrość. Takie są fakty. Opowiedzcie jak smakowało chociaż, dobra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amishy zapomniałam pogratulować! Och, Amisho, przyjmij gratulacje, to było tak oczywiste, że Ci rękę ściskam, ze aż nie napisałam. Cmoook!

      Usuń
  3. Wcale mi się nie podobają wyniki tego głosowania. Wcale. Zwłaszcza nie rozumiem, dlaczego Amisha została wylosowana, jeśli była aż jedyną kandydatką ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czułam, że znajdzie się ktoś to zechce podważyć losowanie i wyniki, eh....

      Usuń
  4. No, ja się wpatruję w tę kartkę i wyrażnie widzę, że jest napisane Czarny Pieprz! Ale sokoro wszyscy się upierają, że Margarithes, no to już trudno. Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amisha BARDZO DZIĘKUJE, choć - ten tego... trochę po czasie... Kalinko - możemy zrobić z obrusa 2 serwetki hi hi hi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegapiłam... Dziękuję Losującemu i losowi. Myślę, że moje spóźnione dane dotarły?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...