czwartek, 5 grudnia 2013

Kolekcje różne i różniste

Słowo się rzekło, trzeba go dotrzymać.
Niniejszym prezentuję namacalny dowód automobilowej fascynacji Małego O.

Orkiestra - tusz!

1. Kolekcja wskaźników temperatury wody w chłodnicy:



2. Kolekcja biegów:




3. Kolekcja prędkościomierzy:



4. Kolekcja obrotomierzy od samochodu z napędem benzynowym:


5. Kolekcja obrotomierzy od samochodu z napędem diesla:


6. UWAGA: Rarytas - obrotomierz od ferrari:


Mały O. ma fantazję - gaz do dechy - na obrotach 15 !!!



7. Na koniec najnowszy nabytek: wskaźniki poziomu paliwa:


Jeśli Państwu nie zgadzają się powyższe zestawienia z danymi opublikowanymi tutaj, to efekt tego, że zbiór Małego O. stale się powiększa (oraz tego, że mama w weekend zanurkowała do wora z makulaturą w poszukiwaniu "czegoś co mogło zostać wyrzucone", i znalazła tam też kilka cichcem usuniętych modeli...)

***************************************************************************

Przy okazji ja też zaprezentuję z dumą moją nową kolekcję firan. Prezent urodzinowy od Rodziców. Czas prasowania = około 4 h.
W sam raz dla zabieganej matki dwóch kochających ją bezgranicznie synów.
Ale dzięki temu nowemu nabytkowi wnętrze mam jak z dworku i biję się w piersi:

PODOBA MI SIĘ TO MIMO, ŻE CHOLERNIE DUŻO CZASU ZABIERA PRASOWANIE!!!!

Mój minimalizm i pragmatyzm (cel życiowy jak najmniej sprzątać i prasować) dostały
prztyczka w nos ;)
Ale co tam: powiszą tak długo jak się da, a zanim je na nowo zamontuję dzieci pokończą szkoły ;)))) ;P
OK, to był żart.



5 komentarzy:

  1. Haha, "Uwaga - rarytas" :P:DDD Piękna kolekcja, musisz być taka szczęśliwa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, taaaak, szczególnie jak muszę rysować kolejny model i nie mogę się dogadać ze zleceniodawcą jak to ma wyglądać ;) :))

      Usuń
  2. A ja imaginowałam, że Twój mąż po szrotach z dziatwą biega :D
    Firanki fiu fiu! Ja to jestem minimalistka jednak, firanka w kuchni i u dzieci jedynie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, pognałabym z domu razem ze złomem ;)
      No ja do tej pory też minimalistką byłam, ale to prezent którego nie widziałam przed dostaniem, nawet nie wiedziałam jaki to będzie wzór...Ale efekt mi sie podoba mimo prasowania. A co byś powiedziała jak podrzuciłabym je Tobie do prasowania? ;)Ostatnio nie mogę się pozbyć z głowy myśli o Twoim refowaniu żagli...

      Usuń
    2. Jak mi miło, że pamiętasz ten post :*** Dziękuję!

      Powiem Ci w sekrecie, że nienawidzę prasować!!! Ale w tramach grzybkowego rewanżu jestem w stanie się spiąć :D

      Usuń

Bardzo lubię czytać komentarze, za każdym razem aż drżę z emocji: a nuż coś nowego się pojawi...

(Aczkolwkiek chamstwa nie zniese ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...